Baby 10 maanden slaapt niet door

<p>Hai, ja wat een ramp mijn kleine vent komt nog steeds voor de fles, terwijl hij voldoende krijgt voor de hele dag. Als ik hem troost en zelfs naast me laat liggen blijft hij nog door gaan en slaat het gillen in krijsen over.</p><p>Ik geef om 19.00uur een fles van 180 met 4x bambix, en om 23.00uur een normale fles van 180.  En hij komt dan nog snachts ik geef dan een pyjamapapje omdat ik nu weer zwanger ben en geef kracht heb om weer me bed uit te komen. Daarna meld hij zich weer in de ochtend rond een uur of half 6 dat vind ik niet erg maar die uren daarvoor wel...</p><p>Iemand de gouden tip ? Of moet ik het gewoon accepteren...</p>

Hier een baby van bijna 10 maanden. Slaapt niet altijd door gaat wel steeds beter. Wilt soms nog een fles snachts. Wij gaven toen ie soms 2x kwam (vorige maand) halve flesjes. Nu nog 3 flesjes overdag en soms slaapt ie door en soms niet. Als ie komt krijgt ie een hele fles nu maar in de ochtend dan eerst brood en dan kijken we of hij nog een fles nodig heeft. Wij hebben het maar geaccepteerd. De oudste gaven we snachts soms een banaan of ander fruit. Die weigerde met 10 maanden alle flessen. 

Hier n dochter van 14 mnd die zelden doorslaapt.. miss moet ik haar laten huilen, maar vind ik zo zielig dat ik toch maar n flesje maak.. k geef t nog even, en anders is t ff doorbijten met laten huilen ben ik bang..

Sorry hoor, maar 'een ramp'...Er zijn zat kindjes die rond die leeftijd nog een voeding nodig hebben. En 'er de kracht niet voor hebben'.. Zwanger of niet, je zoontje is ook nog 'maar' een baby en heeft je nodig!! Duik zelf extreem vroeg je bed in, en zodra hij zich meldt, geef hem gewoon een flesje, blijkbaar heeft hij het nodig. Daarnaast kun je proberen om overdag toch iets meer te geven.
Wordt hij om 23 uur zelf wakker? Zo niet, laat hem eens slapen, kijken wat er gebeurt.
Succes!

Je geeft aan dat er om 19 uur bambix in de fles gaat en die van 23uur niet. Deze twee zou ja kunnen wisselen. Dan heeft hij meer vulling voor de nacht. 
Pyjama papje midden in de nacht? Ik zou ook wakker worden voor een koekje. Ik zou een gewone fles aanbieden. Maar zeker niet te lekker maken. 
Veel baby's gaan doorslapen na 6 maanden maar het is niet gek dat hij nog komt. Het is een mooie leeftijd on hiermee bezig te zijn en na te denken hoe je dit kan veranderen. 
Sterkte met je zwangerschap en gebroken nachten! 

Hier ook een zoon van 10 maanden die niet door slaapt. Hij Krijgt om 19:00 uur een fles van 210 met 3 schepjes pap. En dan komt hij om 02:30, echt vaste tijd en het is normaal voor hem geworden. Hij krijgt dan een gewone fles en slaapt snel weer verder. Het kost ons 15 minuutjes, hierna is hij er om 05:00 weer en dan krijgt hij weer een fles en slaapt dan tot 08:00 uur. 
Ik heb er niet zoveel moeite mee omdat wij afwisselen, de ene nacht ik, de andere nacht mijn man. We hebben er aan toe gegeven! Denk dat het beste is om te doen omdat je het toch niet veranderd.. 
Snap dat het in je zwangerschap heel pittig is, maar wissel echt af! Zo heb je toch sommige nachten wel je rust..  En overdag eventueel ook naar bed. 

Top dankjewel voor jullie reacties, ik zal kijken om 11uur met bambix te geven ipv 7uur. En ja misschien pyjamapapje niet meer geven gewoon maar even opstaan en de fles maken... liever nu dan dalijk met nog een kleintje erbij.
En me man kan vanwege zijn ziektewet niet veel meer..

Terug
Bovenaan