Baby 10 maanden vroeg wakker maar meteen weer moe

<p>Hoi! Mijn dochter van 10 maanden slaapt (meestal) van 19.00 tot ongeveer 7.00u, super netjes dus. Maar sinds kort wordt ze telkens al tussen 5.30-6.00u wakker. Ik denk van de honger!? Ze is dan nog super moe maar kan niet verder slapen totdat ze een fles heeft gehad. Tijdens het geven vd fles valt ze al bijna weer in slaap. Ik leg haar dan terug in bed en dan doet ze nog een slaapje van 45 min. Iemand tips hoe ze toch wat langer slaapt in de ochtend? Probleem is ook dat ze in de avond geen fles meer wil…</p>

Een vreemde tip misschien, maar bij ons maakt het voor de dorst van de kleine verschil of er een bakje water aan de radiator hangt. Minder droge lucht, minder droge mond.

Hoi, ik zag deze topic en dit is precies waar wij nu tegenaan lopen. Jouw dochter is alweer een stukje ouder en vroeg me af of je nog tips hebt wat werkte in die periode? Ik vind vroeg opstaan niet erg. Maar wel met een verdrietig meisje wat gewoon nog super moe is en pas na de fles pas weer rustig is. En voor 730 alweer rijp voor het bed. Ik ben benieuwd! 

En na wakker worden anders neerleggen? Heb je dat al geprobeerd? 
Onze kleine heeft ook een periode gehad van heel vroeg wakker worden, nadeel van dan een flesje geven is dat ze daar dan ook weer aan wennen.. 
Als onze kleine zo vroeg wakker wordt draai ik haar meestal op haar buikje en slaapt ze nog rustig verder tot het tijd is voor de fles.
Wellicht heb je het al geprobeerd en anders is het misschien het proberen waard!
Succes.

Terug
Bovenaan