Baby 10 maanden wordt snachts elke 10min wakker

Hi lieve ouders, ik hoop echt dat iemand hier een goede tip heeft. Word een beetje radeloos zo. Mijn zoontje is 10maanden, en heeft altijd naast ons bed in de cosleeper gelegen. Nu slaapt ie sinds een maand zijn middag slaapje in zijn eigen bed. Dat ging na een week moeilijk in slaap komen, heel goed. Maar nu willen we hem ook snachts in zijn eigen bed. En daar komt het probleem, hij slaapt keurig in. Maar wordt na een uur zo ongeveer ELKE 10 MINUTEN WAKKER. En dat gedurende de hele nacht! Ik wordt er helemaal moedeloos van. Ben kapot want slapen lukt dus zelf niet. Laten huilen doen we niet aan. Hij gaat compleet over de zeik en spuugt alles onder. Ik ben werkelijk kapot. Want hij houd pas op als ik naast zijn bed ben en over zijn hoofd aai. Dan slaapt hij weer verder. En 10 minuten later is het weer zo ver. Hij heeft een knuffel met muziek
, hartslag, White noise. Echt niks werkt. Heeft iemand de gouden tip?
 
Geef Jr nog een flesje in de nacht? Misschien 1 a 2x 90cc aanbieden? Mijn ervaring is dat ze na een flesje wel weer even wat lekkerder slapen. Zeker als hij zo onrustig is, krijgt hij op den duur waarschijnlijk ook honger en dorst.

En misschien niet wat je wilt, maar weer terug leggen in de co-sleeper, als hij daar wel slaapt? Dat slapen in eigen bed komt heus wel een keer maar moet je misschien gewoon nu nog niet verwachten. Mijn jongste dochter is bijna 2.5 en slaapt nog steeds wel eens een halve nacht tussenin. Ik doe er niet meer te moeilijk over wat 'moet' of 'hoort', heb absoluut geen zin om hele nachten wakker te zijn of te luisteren naar een huilend kind. Dan maar tussenin, dan slaapt iedereen weer. Sterkte!!!
 
Haihai! Dankje voor je reactie! Hij krijgt rond 20u de laatste fles. Das meestal een goede 200ml. Als we hem snachts nog een flesje geven word ie vervolgens gewoon weer wakker in zijn bedje. We zijn nu idd ook weer terug naar de cosleeper want ik deed zelf geen oog meer dicht. Na een week was ik om te schieten haha. Het is ons ook niet zozeer om dat " het hoort'. Maar gewoon omdat we het zelf willen gaan proberen na 10 maandjes bij ons. Hoeft ook niet in een x, als we er maar geleidelijk naar toe werken . Maar hoe is nog lastig :p
 
Terug
Bovenaan