<p>Ik heb een zoontje van 10 maanden. Ik voel me al een beetje schuldig dat ik dit schrijf want ik hou natuurlijk onwijs veel van hem en zou nooit meer zonder hem willen maar moet toch even wat van me af schrijven..</p><p>Hij zeurt echt heel veel op een dag, alleen als we oppad zijn of gaan wandelen is hij tevreden. Als ik hem een nieuw speeltje geef is dat 2 minuten leuk daarna begint hij weer met zeuren. Hij kan ook hooguit 1 minuut alleen spelen. Ik kan niet even naar de keuken lopen (dat is gewoon in het zicht) dan gaat hij huilen.</p><p>Hij kan eigenlijk ook niet gewoon huilen maar het is altijd gelijk super hard krijsen. In het begin maakte ik me direct ongerust maar ben er wel achter dat hij gewoon geen geduld heeft. Heeft hij honger dat moet het nu en niet over 5 minuten.</p><p>Ik weet ook niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken, ik denk zelf dat het opvoeden nu begint maar hoe dan? Hij snapt het niet als ik zeg dat hij even geduld moet hebben en dat we over 5 minuten gaan eten maar als ik heel eerlijk ben vind ik het gewoon niet meer leuk op deze manier.</p><p>Ik ben benieuwd of er mensen zijn die zich herkennen in dit verhaal en hoop dat er tips zijn. Alvast bedankt!</p>