Baby 10 maanden zo moe

<p>Mijn zoontje van 10 maanden slaapt nog 3 x per dag </p><p>Hij blijft max 2uur wakker en ook dan is al vaak na een uurtje aan het gapen en mopperen en duimen. Hij doet in de ochtend slaapje van 2u en in de middag vaak 2/ 2.5u en dan nog een slaapje van ongeveer 17.30 tot 18.30 . </p><p>Om 20u gaat hij de nacht in. Hij slaapt tot 7u/ 8u..</p><p>Ik maak mij zorgen ondat hij zo snel moe is.. herkent iemand dit? </p><p> </p>

Ik herken het niet. Eerder het omgekeerde.
Zou me als je je zorgen maakt bloed laten prikken. Er hoeft natuurlijk niks aan de hand te zijn maar dan kan je dat uitsluiten. 
Verder zou ik de behoefte van je baby volgen. Misschien gaat dit nog weer over... Is dit altijd al zo geweest?
En weet je zeker dat hij ' s nachts doorslaapt of ook regelmatig wakker is?

Ik herken het wel hoor mijn zoontje is over 1 week 10 maanden en doet ook vaak 3 slaapjes  per dag en is zn 2 uurtjes wakker. 
Ook slaapt  die van 19:00 tot 8:00 en gaat vaak rond 9:30 weer naar bedje en slaapt dan nog 2 uurtjes. 
Hij word hangerig en humeurig en wrijft in zn ogen zodra ik hem op bedje leg is die  weer blij en speelt  dan nog even 5 a 10 minuutjes met zn knuffel  en valt dan in slaap. 
Ik heb me eigen hier eigenlijk  nooit zorgen over gemaakt.  Waarom  jij wel ?
Ze ontdekken super veel het kruipen en tijgeren kost ook super veel energie voor zn kleintje. En het ene kindje is anders als het ander dus ook met slapen. 
Ik denk dat je je eigen  geen zorgen hoeft te maken en beter nog eventjes kan genieten nu die nog zn slaapjes  doet zo? straks slapen ze er nog maar 1 per dag  of helemaal niks meer.
?

Heej, 
hier een dochtertje van 8 maanden en ze doet ook nog 3 slaapjes per dag.
ze kan ook maximaal maar 1,5/2 uur wakker zijn en dan weer naar bed. Ze slaapt ook van 20:00 tot 9 soms zelf tot half 10. Ze is ook echt blij zodra ze weer op bed ligt. Ik vind het eerlijk gezegd wel prima en heb mezelf er nooit zorgen gemaakt. 

Bedoelde niet dat bloedprikken nodig was hoor, maar als je twijfelt of er iets is... Denk zelf niet dat er echt iets aan de hand is. De ene baby slaapt veel en de andere weinig

Zou me geen zorgen maken.
Tot een jaar zou je de 2-3-4 methode kunnen gebruiken, maar geldt vast niet voor iedere baby. Ik zou als ik jou was gewoon je baby volgen en je geen zorgen maken. Misschien volgt er snel een slaapregressie en heeft ie minder slaap nodig. Ook veel 1-jarigen doen nog steeds 2 slaapjes.

Hey,
mijn dochterje is nu 9,5 maand en doet ook nog 3 slaapjes. Als ze wakker is, is ook nog vaak ‘ moe ‘ mopperen of gapen doet ze dan ook. 
Rond 9/10 maanden ontdekken ze heel veel en tijgeren/kruipen kost inderdaad ook veel energie. Ik zou me geen zorgen maken. 
Geniet ervan zou ik zeggen ?

Terug
Bovenaan