Baby 10 maanden

Hallo meiden, misschien dat jullie tips kunnen geven. Mijn dochtertje is nu net 10 maanden geworden. Alleen sinds een paar dagen kan ze niet goed slapen overdag, wilt alleen maar bij mij in de buurt zijn en gilt of jammert veel. Ik probeer zo veel mogelijk met haar te spelen of te knuffelen (wat ik met alle liefde doe) alleen ben doodmoe. Eten en drinken doet ze erg goed en in de nacht slaapt ze als een blok van 19.30 tot 9.00 uur.
Ik ben een beetje einde raad, misschien een sprongetje. Ik weet het echt niet

Zwaar he? Als er weer zo'n faaaaase is. ?
Kan ze last hebben van tandjes of haar oortjes? 
Misschien zit ze wel tegen een ontwikkeling aan te hikken ofzo. Vaak duurt het maar 1 of 2 weken en is daarna de rust weer terug. Maar het kan knap vermoeiend zijn!
Hoe is haar slaapritme normaal overdag?

Verlatingsangst had ze twee dagen heel erg, huilen als ik haar in bed legde. Dat doet ze niet meer, maar inderdaad wel steeds bij mij in de buurt willen zijn

Hier net zo, nou eigenlijk (nog) erger.. Dochtertje is ruim 10 maanden. Ze wil overdag ook ineens niet meer zelf in slaap vallen. Bij ons valt ze vrijwel direct in slaap.
Onze nachten zijn ook gebroken, ze wordt meerdere keren per nacht hard huilend wakker. Wordt pas stil als ze bij ons is. We nemen haar maar vaak bij ons in bed. Ik troost me maar met dat het een fase zal zijn en iedere fase gaat weer een keer over..

Komt mij heel bekend voor. Onze dochter is nu 11 maanden en schreeuwt moord en brand als ik e en naar de keuken of gang loop. Ik denk dat het verlatingsangst is. Ze heeft het bij alle bekenden van haar. Papa, oma en opa. Zolang ik blijf praten en zij mij hoort is het goed.

Terug
Bovenaan