A
Anoniem
Guest
<p>Hi! </p><p>Mijn dochter van 10 maanden eet al (sinds 4 mnd) heel erg slecht. Melk drinken gaat nu gelukkig wel goed. Ze drinkt ongeveer 600 ml per dag (3 flessen van 200 ml). Om 10.00 uur krijgt ze fruit (dan eet ze meestal 3-5 grote hapjes en daarna word ze heel erg boos als ik blijf aanbieden). Om 13.00 uur krijgt ze een broodje (ze eet dan gemiddeld 4 blokjes ter grootte van een dobbelsteen). Om 15.00 krijgt ze een koekje, meestal eet ze daarvan een halve liga koek. En met avondeten krijgt ze 9/10 keer nog geen 1 hapje binnen. Yoghurt daarna gaat wel goed. Het aan tafel gaan (in de kinderstoel zitten) begint nu steeds meer een drama te worden. Dat is natuurlijk het laatste wat je wil. </p><p>Hebben jullie hier ervaring mee? Moet ik het gewoon los laten? Als ze niet wil dan niet? Ze heeft nooit groente/vlees/aardappels gegeten. Het hoogst haalbare is bruine bonen (daar heeft ze toen een keer 5 lepeltjes van gegeten). Ik begin me er toch zorgen om te maken. Ze weegt nu 7.3 kg, dus zit wel flink onder de norm. </p>