Baby 10 mnd in slaap komen vs heel veel willen bewegen

<p>Hoi allemaal!</p><p>ons zoontje is nu 10 maanden en valt sinds twee dagen moeilijk in slaap omdat hij dan telkens op zijn buik rolt en in kruipstand gaat. Uiteindelijk horen we hem dan huilen en jammeren en draaien we hem weer terug. Door dit alles wordt hij echter ook onrustig. Vannacht werd hij ook ineens huilend wakker en kreeg ik hem niet rustig. Hij bleef maar in mij klimmen en zichzelf zowat achterover gooien. Na een tijd lang proberen en een beetje water geven werd hij rustiger.</p><p>Dit zal wel komen door al zijn motorische ontwikkelen, maar heeft iemand misschien tips? Laten jullie je baby bijv gewoon rommelen totdat hij/zij zelf in slaap valt? <br /><br /></p><p>thanks! ?</p>
 
Deze kleine ook van 6 maanden toen hij 5 maanden was kroop hij sinds die kruiphouding in bed en soms heen weet met ze hoofd waardoot hij wakker word sons huilen d soms niet maar wel woelen ik pak heb en sussen snachts neep ik hem bij me en lig ik op me zei hij in me arme en ik merk het zelfde gedrag hij slaapt dan wel en ik draai me om
 
Hier 1 van 12 maanden die sinds 1.5 maand continue gaat staan in bed. Ik leg dr steeds terug zonder iets te zeggen en meestal slaapt ze na 3x terug leggen wel (soms geef ik nog 60cc extra voeding in bed)
Het vervelende is dat ze het ook middelen in de nacht doet. Soms gaat het een week goed, soms is er een nacht dat ze 4x overeind staat. Zodra ze in de nacht enigszins wakker wordt, gaat ze direct staan. Echt bizar. Ook al is het compleet donker. 
Nee, geen tips. Je kan ze moeilijk vast snoeren in bed. Ik weet dat mn oudste dochter dit ook had. Gewoon steeds terug leggen en niks zeggen. Mn dochter gooit nu ook expres dr speen en knuffel uit bed omdat ze weet dat we dan komen. Ze zijn al super slim. En ze hebben ook verlatingsangst rond deze leeftijd dus ze verzinnen serieus al dingen zodat jij komt. 
Hier werkt het beste om haar gewoon zwijgend terug te leggen zonder contact te maken. Na een paar keer geeft ze het dan op.
 
Hier 1 van 12 maanden die sinds 1.5 maand continue gaat staan in bed. Ik leg dr steeds terug zonder iets te zeggen en meestal slaapt ze na 3x terug leggen wel (soms geef ik nog 60cc extra voeding in bed)
Het vervelende is dat ze het ook middelen in de nacht doet. Soms gaat het een week goed, soms is er een nacht dat ze 4x overeind staat. Zodra ze in de nacht enigszins wakker wordt, gaat ze direct staan. Echt bizar. Ook al is het compleet donker. 
Nee, geen tips. Je kan ze moeilijk vast snoeren in bed. Ik weet dat mn oudste dochter dit ook had. Gewoon steeds terug leggen en niks zeggen. Mn dochter gooit nu ook expres dr speen en knuffel uit bed omdat ze weet dat we dan komen. Ze zijn al super slim. En ze hebben ook verlatingsangst rond deze leeftijd dus ze verzinnen serieus al dingen zodat jij komt. 
Hier werkt het beste om haar gewoon zwijgend terug te leggen zonder contact te maken. Na een paar keer geeft ze het dan op.
 
Terug
Bovenaan