Baby 10 weken drinkt halve flessen?!

Hallo allemaal..

Mn dochtertje van 10 weken maakt de laatste dagen nogal een drama van flesje drinken. Ze krijgt 5/6 flessen per dag maar drinkt de laatste tijd maar 70 of 80cc per flesje.. meer dan 100 krijg ik er niet in. Ze komt ook niet eerder dan 4 uurtjes en als ik haar eerder geef dan drinkt ze nog minder..
Als ze 'klaar' is met drinken gaat ze schoppen en hoofd draaien huilen.. heeft er iemand nuttige tips want ik word er best onzeker van.. ze is al zo klein meisje (3780gr 54 cm)
 
Hoi! 
Ben even een tijdje niet op het forum geweest.. bij de dokter hebben ze een ruisje gevonden wat ewn gaatje in haar hart blijkt te zijn.. 
Daardoor houd ze wat vocht vast en daarom denken ze dat ze zo moeilijk drinkt. Wij zijn nu al 2 weken in het ziekenhuis. Ze heeft een sonde in. Nu wilt ze haast helemaal die fles niet meer dus bijna alles gaat via de sonde.. :( 
We mogen wel naar huis toe als haar vocht weer op peil is met de sonde er nog in.. ik heb geleerd hoe dat te geven.
Hier hebben ze ook niet echt tips wat helpt.. hebben al verschillende dingen geprobeerd.. nu zit ik te denken om een andere fles te kopen.. de dokters hier zeggn dat het niet hoeft omdat ze altijd uit die fles heeft gedronken. Wat denken jullie.. 
Wil echt dat ze gewoo  weer gaat drinken en dat dr sonde eruit kan :(
 
Terug
Bovenaan