Hoi hoi<br />Mijn dochter is nu 10 weken en heeft eigenlijk altijd netjes van voeding tot voeding geslapen. Na met 6 weken extreme krampen te hebben gehad en daarna een verkoudheid erboven op slaapt ze erg slecht. Ze slaapt eigenlijk de nacht goed door en werd alleen om 5 uur even wakker voor haar speen en sliep dan netjes tot 7 uur.<br />Maar sinds week 6 dus niet meer. Nu is ze van haar krampen en verkoudheid af maar wordt ze elk uur wakker. Zowel overdag als in de nacht.<br />Ze is max 1,15uur wakker en gaat dan weer slapen. Dit is echt de max. Ik heb het proberen te rekken tot 1,5u maar dat haalt ze gewoon niet.<br />Ze heeft dus een speen en eet om de 4 uur. Als ze wakker is en we geven haar, haar speen terug valt ze ook weer in slaap dus honger is het niet, want dat hoor je wel.<br />Ik las dat baby’s van 10 weken gemiddeld 4-5,5 uur slapen, mijn dochter dus eigenlijk duidelijk meer maar als ik haar eruit haal na 2 uur is ze niet te genieten en duidelijk nog niet uitgeslapen.<br />Wat kan ik doen, en hoelang sliepen jullie kinderen overdag rond de 10 weken. En van hoelaat tot hoelaat dan?<br />Ik hoor het graag want dit put me zwaar uit.<br />