<p>Ojee wat moet ik hiermee! Vandaag voor het eerst mijn 10 weken oude baby bij mijn man achtergelaten! Ik had een vrijgezelle-dag en ging vandaag voor het eerst een middag en avond weg! Nu kwam ik vanavond laat thuis en zie een totaal uitgebluste en wat ontredderde man op de bank zitten! Ons manneke heeft vanaf dat ik weg was alleen maar gehuild! Voeding , wandelen, wiegen, sussen, spelen, zingen, hij heeft alles gedaan wat normaal wel werkt ook als papa het doet, maar niets hielp! Uiteindelijk een tummytub werkte totdat hij eruit moest! Verder alleen maar gehuild! Ik vind dit zo zielig voor beiden! Normaal laat hij zich gewoon troosten door manlief maar nu dus niet! Man zat er ook doorheen en is nu onzeker! Voelt zich incapabel om baby te troosten! Over paar weken heb ik de bruiloft en daar kijkt hij nu al tegenop! Wie heeft tips? Mijn man en ik hebben beide dezelfde zorg aangezien mijn man thuis werkt dus ons manneke is gewend aan mijn man! Maar wat kunnen we doen dat dit wel gaat slagen en een fijne , goede ervaring wordt! </p>