baby 10m weigert borst, ik vermoed een zwangersschap..

<p>Hoi mama's,</p><p>Ik hooop dat jullie mij kunnen helpen.. Ik vermoed dat ik zwanger ben.. 4 dagen voor nod had ik een test gedaan, maar die was negatief.. nu bleef mn menstruatie maar niet te komen dus had ik weer een test gedaan alleen kwam het streepje niet direct, maar ik had hem toch bewaard in het doosje.. de volgende ochtend keek ik maar weer en er zaten 2 streepjes op de ene was heel donker en de ander erg licht.. Ik denk dus dat ik zwanger ben alleen voed ik mijn zoontje van 10m nog.</p><p>Ik wil graag blijven doorvoeden alleen begint die steeds meer te weigeren wat ik dus erg jammer vindt. Wat moet ik doen? Ik wil ook niet dat die uitdroogt en ik wil ook graag de bv op gang willen houden.. ik kan hem dus ook geen droomvoeding meer geven want die worden ook geweigerd.. :(((( vind het erg jammer.</p><p> </p><p>Tips zijn erg welkom!!</p>
 
hoi! 
het kán zo zijn dat je kindje zelf wel klaar is met de borst. dit kan van de een op de andere dag gebeuren. mijn dochter was er met 9 maanden ineens klaar mee. mijn zoon ben ik zelf gestopt na 1 jaar vanwege de vele nachtvoedingen die hik nog vroeg.  
Het kan ook zijn dat je menstruatie er aan zit te komen, met bv is het normaal dat het onregelmatig kan zijn. De smaak is net wat anders en niet elk kindje vind het prettig. dit zal na een paar dagen vast minder worden.
Het verhaal hierboven geldt ook voor een eventuele zwangerschap. 
Mijn advies is om vooral naar je kindje te kijken. Als hij de borst niet meer wilt, hem wat anders(Flesvoeding) aan gaan bieden of eventueel kolven en de melk in een bekertje te doen. 
Ik snap het gevoel dat je nog niet wilt stoppen van dit intieme moment, maar wees toch vooral trots dat je je kindje zo lang heb mogen voeden! 
En mocht je inderdaad zwanger zijn probeer hiervan te genieten en mag je over 9 maanden een nieuw kindje voeden?
 
Dankjewel voor je reactie, heb zo net weer een test gedaan met een clearblue en er staat dat ik 2-3weken zwanger ben. Ik ben super blij, maar daarnaast ook wel weer een beetje verdrietig voor mijn zoontje..
 
Het kan zijn dat er minder melk,is,of dat het trager komt, waardoor meneer niet meer wilt. Ook kan het zjjn dat de smaak wat anders is en dat hij dat niet lekker vindt. 
Aangezien hij nog zo jong is zou ik een flesvoeding geven naast zo,nu en dan de borst aanbieden. Als,hij echt weigert, kan je hem natuurlijk niet dwingen om door te blijven drinken. Maar ook als,hij door blijft drinken kan het zijn dat de melk op is straks en dat hij dus evengoed die fles kv moet. (Droogdrinken heet het dan :))
 
Terug
Bovenaan