Baby 10maanden last van de zon

<p>Mijn zoontje van 10maanden vibd de zon echt verschrikkelijk. Zodra er een zonnestraal op zijn gezichtje/ogen komt is het wegdraaien en jammeren. Is dat normaal? Ik heb nu een zonnebril gekocht, maar dat vindt hij nog niks haha</p>

Mijn dochter had dat vorig jaar ook toen het mooi weer werd, ze was toen 7 maanden. Ik kon amper met haar buiten zijn, ze vond het vreselijk. Zonnebril vond ze ook niks aan haha. Ik heb een zonnehoedje gekocht en altijd met haar in de schaduw gezeten/de kinderwagen zo gedraaid dat ze niet in de zon keek. Ik vroeg me toen ook af: Is dit normaal,dat ze er zo extreem veel last van heeft? Maar in de loop van de zomer ging het beter. Nu is ze 18 maanden en ze heeft er nu nog geen last van gehad tijdens de mooie dagen die we gehad hebben. Dus ik denk dat het wel normaal is bij die kleintjes. Hoop dat het wat beter gaat de komende tijd, anders is de zomer niet zo leuk ;)

Mijn dochtertje van 10 maanden accepteert ook alleen een zonnebril wanneer ze recht de zon in kijkt, anders niet. Een petje vindt ze wel heel fijn, ook in de schaduw.

zoontje vind hier zon  ook helemaal niks. heb hier een zonnebril en pet geprobeerd maar hij vind het nog niet wat. pet ligt binnen 3 sec op de grond ? ik probeer hem maar zo veel mogelijk in de schaduw te houden en maar pet blijven probeeren. 

Terug
Bovenaan