<p>Hi,</p><p>mijn kleine meid Nova is nu 11 dagen oud en slaapt al vanaf dag 1 het klokje rond. Ik geef borstvoeding en herken niks van hoe het met mijn eerste kind ging. Hij dronk goed en groeide als kool! <br /><br />Nova was al binnen 2 dagen teveel afgevallen, maar op dag 8 zat ze weer biven haar geboortegewicht. Met het stijgen van de melkproductie afgelopen week dronk ze veel actiever. Maar dat is nu weer voorbij... ze slaapt aan een stuk door en ik haal haar zelf uit bed om te voeden na 2-4 uur, hoe slechter de vorige voeding, hoe eerder ik haar aanleg. Ik kolf nu sinds gister ook weer na en heb ook wat met de fles gegeven tussendoor, dit gaat veel sneller. Ze valt steevast na 5 minuten aan de borst in slaap. Ook ‘s nachts meld ze zich niet altijd voor een voeding en slaapt ze soms zo 5 uur door. <br /><br />Wat denken jullie: is dat vele slapen normaal? Ze is hooguit 2 uurtjes wakker op een dag! En zal ik voor nu doorgaan met bv uit de fles geven of zou er meer aan de hand zijn en beter morgen de huisarts bellen?</p><p>Bedankt voor jullie meedenken alvast!</p>