Baby 11 maand snachts 2 uur lang klaar wakker

<p>Onze zoon van ruim 11 maand kan prima een hele nacht doorslapen. Maar de laatste tijd heeft hij steeds vaker dat hij wakker wordt en meteen gaat huilen. Ik ga maar hem toe om te troosten, maar zodra ik weg loop gaat hij meteen huilen. Ik heb ook geprobeerd om bij hem te blijven maar hij is gewoon klaarwakker. Ook geprobeerd om steeds 10 minuten laten huilen en dan even troosten en weer weg gaan. Maar hij raakt heel erg over de rooie. Snikken en hoesten. En ik kan dat een uur lang doen maar dan slaapt hij nog niet. Enige oplossing is dan in bed op mijn buik. Maar ja...ook dan duurt het nog zeker 3 kwartier voordat hij slaapt. We leggen hem dan slapend in bed en slaapt rest van de nacht prima.</p><p>Maar dit is natuurlijk geen oplossing. Het is gelukkig ook niet elke nacht maar wel steeds vaker. Voorheen werd hij wakker, speentje in en sliep verder. Maar in dit geval kan hij echt niet in slaap komen. Iemand tips of evt. ervaring mee?</p>
 
Hier precies het zelfde verhaal. 
Dochter net 9 maanden ook opeens wakker en gillen.. om vervolgens na 2 uur weer in slaap te vallen. 
Ik lees graag mee
 
Terug
Bovenaan