Baby 11 maand zit nog niet

<p>Hallo allemaal, </p><p>Inmiddels is onze zoon aankomende week alweer 11 maand oud.. Nu kan hij nog steeds niet zelfstandig zitten, inmiddels vraag ik me af of ik me zorgen moet gaan maken? Of herkend iemand zich hierin. In de kinderstoel kan hij prima zitten. Verder tijgert hij de hele kamer door en is hij actief.</p><p>Wat denken jullie? </p>

Ik zou me niet druk maken, het kan opeens heel snel gaan nu met alles. Me zoon kon niet veel tot 11 maanden. In die maand begon hij te kruipen en ging uitzichzelf zitten en met 12 maanden liep hij zelfstandig. Ik heb me toen ook wel druk gemaakt om hem.

Ik zou me er niet zo druk om maken. Ales hij al wel tijgert, liggen z'n interesses waarschijnlijk gewoon ergens anders. Onze zoon van 8,5 maand zit ook nog niet zelfstandig, terwijl ik andere kindjes dat wel zie doen. Hij heeft er gewoon geen rust voor, denk ik. Komt vanzelf! 

Nee niet druk maken. Hier een snelle zitter maar met 8 mnd wordt er nul getijgerd. Het kan idd ineens snel gaan. Net zoals dat het ene kind kan lopen met 11 mnd en de ander met 24 mnd nog niet en dat het ene kind met 3 nog amper praat terwijl de ander hele volzinnen maakt.. komt vanzelf, en hopelijk snel met dit lekkere fietsweer :)

Mijn kids zaten al met 5 maanden. Zou me niet druk maken. Er is zoveel verschil. Het is ook net waar hun interesse ligt. Hij zit vast voordat hij naar school gaat.
En volgens mij is de gemiddelde periode om te zitten tussen de 7 en 14 maanden dus je zoontje heeft nog alle tijd

Terug
Bovenaan