Baby 11 maanden drinkt weinig

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Mijn dochtertje van 11 maanden krijg ik niet aan genoeg vocht. Meestal drinkt ze de fles 's ochtends van 180 leeg en meestal 's avonds ook. Ze krijgt 's middags ook nog een flesje die ze eigenlijk nooit wil. Binnenkort gaat die er toch af.. Maar.. Ze drinkt verder ook weinig water. Bied haar de hele tijd aan. Soms drinkt ze een slokje maar soms laat ze het ook uit de mond lopen (rietjesbeker) sap oid lust ze helemaal niet. Qua eten eet ze 's ochtends meestal een sinaasappel en soms een banaan er door. Is natuurlijk ook vocht. Maar brood oid gaat nog erg moeilijk. Paar stukjes maar. Avondeten gaat wel goed en geef haar ook yoghurt toe ivm vocht. Zou dit voldoende zijn of is het echt veel te weinig:</p><p> </p><p>360ml melk</p><p>100ml yoghurt</p><p>100 ml fruit (=200gram fruit meestal op)</p><p>= 560 ml</p><p>Plus een paar slokjes water</p><p> </p><p>Iemand nog tips om meer te laten drinken?</p>

Mijn zoontje is net 1 en drinkt niet veel meer dan jou dochter. Zolang ze voldoende klas luiers heeft is het prima!
Water is mijn zoontje ook niet dol op. Kinder thee en soms een drupje slaap helpt wel. Ze zijn nog zo minindus hebben ook noet zoveel nodig. ?

Mijn zoontje is net 1 en drinkt niet veel meer dan jou dochter. Zolang ze voldoende plas luiers heeft is het prima!
Water is mijn zoontje ook niet dol op. Kinder thee en soms een drupje dixap helpt wel. Ze zijn nog zo mini dus hebben ook niet zoveel nodig. ?

Terug
Bovenaan