Baby 11 maanden opeens vroeg wakker

<p>Hallo wie herkent dit mijn zoontje van 11.5 maand (wel 3 weken eerder geboren ) sliep altijd tot 8.00 /8.30 in de ochtend ?nu sinds ruim een week is het opeens 6.30 hij huilt dan niet maar praat er hard op los en gaat ook niet meer slapen ( ik weet het kwa slaaptijden waren we verwend )Hoop op een fase er is niks anders dan anders op zn kamertje of eetschems.Iemand dezelfde ervaringen .?</p><p>Gr Bianca moeder van Glenn </p><p> </p>

Haha heel herkenbaar! Kan nog wel even zo aanhouden, kan zelfs gebeuren dat hij rond deze periode ook savonds lastiger in bed te krijgen is, maarrrr het trekt weer weg! Ik kan me alleen wel herinneren dat dit zeker 2 maanden aan hield rond die periode.. komt weer door vele ontwikkelingen die ze doormaken dan ( zei cb ). 
Succes iig niets om zorgen over te maken hoor!

Klinkt logisch ze maken ook grote stappen en dan ook nog kiezen die doorkomen heb ik het idee hij kwijlt er flink op los, maar dat vroeg wakker is ook zielig voor hem vind ik hij is helemaal uit zn doen en is doodmoe .Maar inderdaad hopen op een fase ?

Terug
Bovenaan