Baby 11 maanden word snachts wakker

<p>Hallo mede moeders,</p><p> </p><p>ik heb een brandende vraag en ben een beetje radeloos.</p><p>Mijn kleine sliep met 7 weken al goed door maar heeft nu de laatste tijd iets nieuws.</p><p>Sinds anderhalve maand word die na twaalf uur wakker en daarna nog 5 á 6 keer per nacht.</p><p>hij huilt alles bij elkaar en soms krijst die.</p><p>Mijn man en ik hebben geen idee wat er is en hebben alles al geprobeerd.</p><p>- laten huilen - drinken geven - oppakken - kijken voor tandjes - sussen - tussen ons in leggen </p><p>Ook draait hij heel veel in zijn slaap en merk je dat hij onrustig is terwijl als we hem op bed leggen om 8 uur hij hardstikke rustig slaapt gelijk.</p><p>Heeft iemand dit ook gehad ? Zijn er tips ? </p><p>Groetjes</p><p>slapeloze moeder </p>

Ik zou eens kijken of er iets op zijn kamertje is waar hij misschien bang van kan zijn? Mijn moeder vertelde mij dat ik vroeger ook ineens snachts niet meer sliep, alleen maar aan t huilen was, zefs krijsen. Na heel lang uitzoeken wat het nu kon zijn, kwamen ze er na n 1,5 maand achter dat ik bang was van t vogeltjesbehang. Het nachtlampje zorgde dat de vogeltjes schaduwden en zo leek t of ze bewogen. Mijn ouders hebben de vlgd dag meteen het behang eraf getrokken, haha! En guess what? Ik sliep weer als n roosje!
Misschien dat er iets is waar hij van schrikt?

Hoi! Wij hebben dit ook (gehad). Onze zoon is 11 mnd en is een paar weken geleden ziek geweest.. doordat hij ziek was en de hele nacht huilde en niet sliep, hebben we hem bij ons in bed genomen, veel getroost en geknuffeld en in slaap gewiegd, gek genoeg wilde hij dan wel slapen (ik vermoed omdat hij met zijn hoofd hoger lag en dat prettiger vond ivm zijn verstopte neus). 
Hij was na 2 dagen en nachten niet meer ziek maar helaas hele slaapritme verstoord; hij wilde niet meer in zijn eigen bed/kamer. 
Nu met veel moeite wel weer in eigen bed, maar word ‘s nachts nog wel wakker & hij komt om 6.00 uur ipv 7.00/7.30 uur. We gaan nu niet meer gauw naar onze kamer met hem als hij wakkr wordt, we blijven in zijn kamer, troostem hem daar en leggen hem terug, wel een paar x!
en we merken dat het steeds beter gaat.. 
succes! 

Terug
Bovenaan