baby 11 weken gaat al naar 4 voedingen

Hallo,
ik wil even om advies vragen! Mijn kleine vent drinkt sinds 2,5 week meer voeding in zijn flesjes, ben het gaan opbouwen van 165 voeding naar 200 voeding. Hij krijgt altijd 5 flesjes en drinkt nog niet alles op (zo'n 10/20 cc per keer laat hij staan denk ik, soms eet hij alles op)
Nu komt hij soms pas op 9 of 10 uur voor zijn eerste fles, dat betekend dat zijn avondfles van 23.00 komt te vervallen (ga hem niet om 1 of 2 uur snachts wakker maken nl) Met het gevolg dat hij dus maar 4 flesjes krijgt van 200cc
Op de voeidngspakken staat dat je boven de 6 kilo maar 4 flesjes mag geven maar vind hem nog een beetje jong.
2,5 week geleden woog hij 5,5 kilo.
Wat zouden jullie doen? overdag om de 3 uur geven of gewoon om de 4 uur en dan maar een flesje minder?
 
Kijken wat ie zelf aangeeft! Ons jochie heeft al vanaf week 10 4 voedingen van 1x 180 cc en de rest 210cc en dit overdag om de 5 uur. Soms drinkt ie de laatste fles niet eens helemaal leeg. Tot nu toe groeit ie goed(bovenaan groeicurve met gewicht) en het CB heeft er geen problemen mee.Áls je zoontje 2,5 week geleden 5,5 woog is ie nu alwel over de 6 kilo hoor!
Als hij het kan redden met de tijd ertussen gewoon doen. Succes!
 
Wat hij wil!

Het gaat er uiteindelijk alleen maar om dat de kleintjes voldoende voeding binnen krijgen. Als hij 5,5 kilo is, dan is dat toch gewoon hartstikke prima. 5,5x150= 825 cc per dag benodigd, dus als hij niet teveel laat staan is het prima En als hij eens om een extra fles vraagt is het ook goed.

Ze geven het zelf hartstikke goed aan over het algemeen!
 
Terug
Bovenaan