Baby 11 weken lekt 's nachts door

<p>Hoi allemaal,</p><p>Sinds een tijdje slaapt ons kindje het klokje rond van 7-7. Alleen nu zijn 's ochtends vaak haar luiers doorweekt en is haar rompertje op de rug nat, soms zit er een hele natte plek in het slaapzakje.</p><p>We doen haar voor het slapen gaan een schone luier om, vaak doet ze dan gelijk een plas en krijgt ze direct een nieuwe maar dit is nog niet voldoende. </p><p>Ook vouwen we de randjes om en heeft ze goed passende rompertjes aan.</p><p>Ze draagt nu pampers premium protection maat 2.</p><p>Tips? ?</p>

Hier laatst hetzelfde toen ik van pampers premium protection maat 1 naar 2 over ging en onze kleine maakt ook zulke nachten.
Maat 1 was te klein, maar vond 2 nog wel ruim zitten en had het gevoel dat die randjes het daarom niet helemaal goed afsloten. 
Heb toen nog 2x een pak Kruidvat luiers maat 2 gekocht (die vallen iets kleiner) en daarmee hield ze het wel droog.
Nu ze weer wat gegroeid is heb ik vannacht weer pamper geprobeerd, dus ik ben benieuwd naar het resultaat zometeen.

Wij gebruiken 's nachts een maat groter. Weet niet hoe zwaar je kindje is, maar mijn zoontje (4 maanden) is nu bijna 7 kilo. We gebruikten ook altijd pampers premium protection maat 2 en 's nachts dus maat 3. Nu vaak overdag ook 3 omdat meneer enorm groeit haha. 
Maar probeer dat eens zou ik zeggen! Hielp hier het altijd doorlekken voorkomen. Nog steeds wel eens een vlekje maarja.. dat gebeurt nou eenmaal.

Hier ook het probleem opgelost met een maatje groter.. moet tussendoor wel de fles geven maar wil zeker geen luier vervangen omdat mijn zoontje dan wakker wordt.. hij heeft al maat 3 luier overdag (kruidvat merk) en s nachts doe ik gewoon een maat 4 om, sindsdien geen problemen meer. (Hij is 11 weken ook, maar een grote kerel haha)

Hier ook het probleem opgelost met een maatje groter.. moet tussendoor wel de fles geven maar wil zeker geen luier vervangen omdat mijn zoontje dan wakker wordt.. hij heeft al maat 3 luier overdag (kruidvat merk) en s nachts doe ik gewoon een maat 4 om, sindsdien geen problemen meer. (Hij is 11 weken ook, maar een grote kerel haha)

Wij hadden t ook bij pampers maat 2. Zijn nu overgestapt op pampers maat 3, en werkt prima! Ergens bij recensies gelezen dat maat 1 en 2 ook veranderd zijn en dat er meerdere mensen dit doorlekken ervaren.
Bij onze vorige kindjes nooit geen last gehad, maar nu idd was t elke nacht of eigenlijk ochtend raak. Hele bed werd dagelijks erdoor verschoond.
Nu gelukkig geen last meer van. 

Terug
Bovenaan