Baby 11 weken. Tijdens dutjes overdag veel huilen

Hallo lieve mama's

Inmiddels een zoontje van 11 weken oud die overdag heel slecht slaapt. Zodra ik hem in bedje leg slaat het op huilen eventjes stil en dan begint het weer.

Zijn ook aan het onderzoeken naar koemelkallergie speciale voeding gekregen.. Loop bij een osteopaat ivm sterrenkijker als bevalling dus heftige en lange bevalling gehad waardoor zn lijfje vol met spanning zit.

Iemand tips hoe hij toch zn slaapjes rustig pakt overdag.

Geven op vaste tijden zn flesje.
1900 flesje boeren pyjama aan en valt wakker en rustig in slaap in de nacht slaapt hij ook goed. Alleen overdag is het altijd ellende.

Mijn dochter wilde alleen op me slapen, op opvang ging dat niet meer, en probeerde ik voorzichtig buikslapen. Bleek hier n uitkomst, slapen ging veel.beter. op de opvang mocht t niet, en bleef het aanmodderen.. lastig he??

Hoi! Wat naar voor jou en je kindje joh! Misschien kan een baby massage helpen? Mijn eigen zoontje had dit ook, maar geen allergie maar kiss syndroom dat kun je aan je hoofdje van je kindje checken. Als je je baby op de rug ligt en je draait het hoofdje de ene kant op en draait het mee met het lichaampje dan zit de nek vast. Kan ook bij de andere kant zijn. Meestal aan 1 kant. Je baby zou dan ook echt een voorkeurs houding moeten hebben. Hoeft helemaal niet dat je kindje dit heeft maar het is een tip. Voor mij was het de uitkomst naar de fysiotherapeut. Snachts slapen deed mijn zoontje toen ook goed

Herkenbaar 
Ik vond het heel zwaar maar ons meisje ging pas met 17 weken goed overdag in haar bedje slapen. Tot die tijd op mij of in de doek. Hooguit even wandelen en dan in de wagen slapen. Ik heb om slaapjes in bedje/box te oefenen (vanaf 12 weken) echt zoveel boven een huilende baby gehangen, heel naar gevoel aan overgehouden. Het is gewoon heel zwaar.
Hier speelde een kma mee, maar ze is ondanks dat dat onder controle kwam nooit de meest fantastische slaper geworden hoor. Nu met bijna 11 maanden nog steeds vaak een half uurtje heen en weer lopen naar een huilende baby, als ze ziek is soms wel anderhalf uur. Vooral het tweede slaapje en voor de nacht. Man kan haar inmiddels overdag op bed leggen, maar voor de nacht lukt het hem nog steeds niet.

Terug
Bovenaan