Baby 12 maanden hoeveel slaap?

<p>Hi dames,</p><p>hoeveel slaapt jullie baby van 12 maanden? Mijn dochter is over 'n week 12 maanden en ze slaapt snachs ongeveer 10 uurtjes en overdag nog is 4 uurtjes (2 uurtjes ochtend/ 2 middag) is dit niet veel? Ik kan haar overdag niet wakker houden want dan is ze suuuper lastig. </p>

Hoi hoi
Mijn  zoontje word vrijdag 1
En slaapt gaat slapen rond 7 a 8 uur tot de volgende ochtend 7 a 8 uur dus zn 11 a 12 uur .
Dan doet hij nog 2 slaapje
1 in de ochtend meestal anderhalf uur
En 1 in de middag meestal anderhalf uur.
Dus ik denk dat het wel mee valt.
Elk kindje is  ook anders en de een heeft  meer slaapt nodig als de ander.
Ik zou gewoon de behoefte volgen van je kindje☺️

Hoi,
Onze dochter is net 1 en heeft momenteel heel veel moeite met haar slaapjes overdag. 
Snacht ongeveer van 19:30/20:00 tot 6:30 en overdag sochtends 45/60 minuten en smiddags 1,5/2 uur. Vaak slaat ze nu de ochtend over en alleen de middag. Vandaag bij schoonmoeder maar 1 uur geslapen :’)

Mijn dochter van bijna 1 slaapt snachts zo'n 11-12 uur en overdag nog 2 slaapjes. Sochtends vaak 45-60 minuten en smiddags ook. Soms slaapt ze 1,5 uur. 
Lekker laten slapen als ze het nog nodig heeft. Ze zal vanzelf wel weer een ander ritme krijgen.

Mijn dochter van bijna 1 slaapt snachts zo'n 11-12 uur en overdag nog 2 slaapjes. Sochtends vaak 45-60 minuten en smiddags ook. Soms slaapt ze 1,5 uur. 
Lekker laten slapen als ze het nog nodig heeft. Ze zal vanzelf wel weer een ander ritme krijgen.

Mijn zoon van bijna 11 maanden slaapt overdag ongeveer 3 uur (2 slaapjes) en 's nachts zo'n 11.
Wij merken nu wel dat hij steeds langer wakker kan zijn tussendoor. En als z'n ochtenddutje langer dan 1,5 uur is, wil hij 's middags niet naar bed. 

Tsja ieder kind is anders! Mijn dochter pakt snachts vaak 12 uur en dan sochtends een klein uur en smiddags een klein uur. Ze is 10,5 maand. Lekker laten slapen hoor, met een moe en chagrijnig kind zitten is ook niks haha!

Is toch juist heel normaal? Van slapen worden ze groot ;) Lekker laten slapen zou ik zeggen.
Mijn dochter sliep met 1 jaar snachts 12 uur en overdag ook 4 uur (2x 2). Na een paar maanden zal het overdag minder worden. Mijn dochter wordt nu bijna 2 en slaapt overdag 1x 3 uur.

Terug
Bovenaan