Baby 12 weken drinkt slechter

<p>Sinds een aantal dagen drinkt onze zoon van 12 weken in eens slechter. Hij dronk 5 flessen van 150/5 moeiteloos op, nu is iedere fles een strijd. Hij draait veel met zijn hoofd, is daardoor dus onrustig en laat gerust tussen de 30 - 100 ml staan. Hij is een beetje verkouden maar voor de rest is hij nog steeds een tevreden mannetje. Iemand enig idee waarom hij zo veel minder drinkt? Wij gebruiken dr brown fles met speen 1. </p>

Verkouden icm een fles is ook heel vervelend voor hem. Kost veel meer energie. Hij krijgt veel minder lucht en dat voelt naar. Ik zou speen 2 eens uitproberen. Dat mag nu ook. Hoeft hij minder hard te zuigen en kost dus ook minder energie. Mijn dochter mag al heel lang speen 3 maar dan verslikt ze zich de hele tijd dus blijf ik bij speen 2. Er zijn gaan vaste regels. En het is niet zo erg als hij minder drinkt een paar dagen. Als hij maar wel voldoende plasluiers heeft. Minimaal 1 in de 12 uur. Maar dat is ook echt de grens. Daarboven hoef je je geen zorgen te maken. Succes! Groetjes, Susanne  

Terug
Bovenaan