<p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">heeft iemand hier tips ? mijn dochter van bijna 14 maand is op dit moment heel lastig met eten, ik moet elke keer veel speel goed of tablet met filmpje aan haar geven tijdens eten, anders drukt ze gewoon het lepel weg. zelf laten eten duurt echt heel lang en gooit ze het eten alleen maar op de grond. stukjes fruit of koekje gaat ze wel eten. melk ook hier lastig. ik gebruik nog opvolgmelk 2 van Hero nutrasense, want gewone melk wil ze echt niet drinken. haar schema nu :</span></p><p>06.30 fles 150/5</p><p>07.30 havermout pap 20gr met 100 kokosmelk (dit moet ik ook altijd in een pan koken, anders wil ze niet eten)</p><p>09.00 stukjes fruit</p><p>11.30 brood (wil ze maar 1 boterham ook met moeite)</p><p>13.00 fles 120/4 ( als ze brood wil niet eten geef ik fles, maar meestal weigert ze dit fles)</p><p>5.00 tussendoor (koekje of fruit)</p><p>17.00 warm eten ong 170gr (ook moet met moiete)</p><p>19.00 fles 120/4 laatste tijd ook maar rond 80cc gedronken.</p><p> </p><p>denken jullie dat ik te veel eten geven ? of juist te weinig?</p>