baby 14 weken, 4 borstvoedingen

Hallo,

Mijn dochter is nu 14 weken.
Ze slaapt heerlijk van 21.00 uur  tot 7.45 uur 's morgens.
Alleen zit ik met een probleem, ze komt om de vier uur voor een voeding, ik kom dus uit op 4 voedingen op een dag.
Alleen officieel moeten het er nog 5 zijn.
Wie herkent dit probleem?

Ze weegt 6 kilo en is 63 cm lang,  ze is tot nu toe erg vrolijk.

Groetjes

hoi hoi,

Onze zoon van 7 weken doet het ook niet volgens de regeltjes, maar ik laat hem mooi zijn gang gaan. Ze geven zelf wel aan wat ze willen en nodig hebben. Hij krijgt momenteel vijf voedingen van 200 cc Friso extra. Dus dat is al redelijk veel, maar hij woog met 4 weken al 5770 gram, dus voor het gewicht mag het. Ook slaapt hij 's avonds van 21.00 uur tot 7.30 uur. Iedereen geeft aan, dat ze maar 8 uur zonder voeding mogen, maar ik volg mijn mannetje. Het komt ook omdat we dat bij onze eerste niet hebben gedaan en daar hebben we heel lang om zes uur 's ochtends beneden gezeten, aangezien we hem dan wakker moesten maken en daar was ie aan gewend geraakt, dus dat doen we mooi niet meer. Zolang mijn ventje tevreden en vrolijk is, vind ik het prima.

Dus ik denk dat je dochter het zelf wel aangeeft en zolang ze goed aankomt en niet sloom is en goed drinkt, dan zou ik me geen zorgen maken. En anders even overleggen met het cb.

Groetjes,
Miriam

Terug
Bovenaan