Baby 14 weken.

<p>Hi allemaal, </p><p>m’n kleine is 14 (bijna 15) weken oud en sliep vanaf 7 weken door. </p><p>Nu begint hij standaard om 4u ‘snachts harde geluiden te maken maar nog net niet te huilen, wij kunnen er niet doorheen slapen. Dit gaat zo door tot we hem om 7u ‘s ochtends eruit halen.</p><p>Enig idee hoe dit ineens kan? </p><p>Ook sliep hij wekenlang de avond niet, nu valt hij tussen half 9 en 9u in diepe slaap en moeten we hem wakker maken om 11u tot groot ongenoegen van hem, maar de voeding skippen is nog te veel. </p><p> </p><p>iemand enig idee? of tips?</p>

Skip de voeding doe om 8 uur de laatste fles voor dat die gaat slapen deden wij ook
Misschien gaat dan beter en dat die wakker is  snavhte kan ik haalde mij babu er uit en eben trootsten of terug voor speentje of even goed leggen succes

Wij hebben hier hetzelfde momenteel. Gister de voedingnet voor zijn diepe slaap gegeven en snachts is hij om 3u gekomen. Heeft zo 7u tussen de voeding gelaten. 

Wij hebben hier hetzelfde momenteel. Gister de voedingnet voor zijn diepe slaap gegeven en snachts is hij om 3u gekomen. Heeft zo 7u tussen de voeding gelaten. 

Herkenbaar!
Onze baby veranderde op dat tijdstip in een fabriek. Zo veel lawaai kwam er uit dat lijfje. Maar lag zelf gewoon lekker te slapen. Wij hebben hem toen naar z'n eigen kamer gedaan, bij 5 weken al. Kon iedereen weer doorslapen. 

Misschien is dat een optie?

Idd lekker laten slapen in de avond. Wakker maken heb ik echt nooit gedaan. Grote kans dat hij dan waarschijnlijk wel in de nacht voor een voeding komt, maar daarna slaapt hij waarschijnlijk ook weer heerlijk door. En dat is beter dan van 4.00-7.00 Wakker liggen en naar zijn geknor luisteren.
Niks mis met een nachtvoeding hoor, verwacht niet dat je daar in 1 klap vanaf bent als je kindje eenmaal een keer doorslaapt. Nachtvoedingen horen er sommige periodes gewoon nog bij en dat stopt echt vanzelf een keer.

Dis van mij heeft opeens rond 4-5 uur hele verhalen in bed. Ik moet er soms echt om lachen. Ik leg hem dan bij mij in bed en uiteindelijk vallen we dan weer in slaap. 

Terug
Bovenaan