Baby 15 maanden slechter slapen?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Sinds een aantal nachten wordt ons zoontje (bijna 15 maanden) een aantal keer per avond/ nacht wakker. Hij huilt dan heel erg en wil dan niet terug gaan slapen zonder wat te drinken. Soms werkt het drinken ook niet en blijft hij huilen. Als we zijn slaapkamer dan weer in komen dan wordt hij stil en zodra je weer weg loopt dan begint hij weer te huilen (vooral de snachts). </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">afgelopen zomer toen het zo warm was, kwam hij snachts ook wel eens voor een flesje. Nu denk ik: heeft hij nu aangeleerd weer een flesje te krijgen savonds/ snachts (omdat het sindsdien meer regel dan uitzondering is dat hij savond of snachts weer komt voor een sterk aangelegd flesje melk) of is het een fase in de ontwikkeling?</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">zijn er meer ouders die dit meegemaakt hebben rond de 15 maanden?</span></p>
 
Heel herkenbaar, en idd ook vlak voor de 15 maanden. Met 15 maanden was het hier weer voorbij, duurde hier ook een aantal nachten. 
Sinds die week is hij echt veranderd in een knulletje, hij snapt zoveel ineens en kan ook meer. Dus echt een ontwikkelingssprong, maar wel een hele pittige!
Sterkte, maar vooral, geniet van het resultaat straks ?
 
Hier ook net die slechte nachten gehad. Inmiddels zijn de hoektanden door aan het komen dus mogelijk dat daar iets zit te wringen?
 
Herkenbaar, onze zoon sliep altijd goed. Maar sinds een week elke nacht wakker maar dan ook echt wakker en dus niet meer willen slapen. Is nu 16 maanden.. wij geven hem soms wel een flesje.. en heel soms even naar beneden en dan is het oké en kunnen we naar boven en slaapt hij door.. misschien geen goede oplossing maar laten huilen kan ik ook niet. En weet van mijn dochter dat het een fase is en dus weee voorbij gaat ondanks dat het slopend is!!
 
Terug
Bovenaan