<p>Hi allemaal,</p><p>Mijn dochter is bijna 15 weken en slaapt overdag heel onrustig, eigenlijk al vanaf haar geboorte. Vanaf 7 weken zijn we begonnen met haar in te bakeren met een Pacco inbakerdoek op advies van het CB, dat ging prima tot ze ongeveer 11 weken was. Vanaf dat moment werd ze heel onrustig en probeerde ze zich er steeds uit te wurmen. Met geen mogelijkheid kreeg ik haar in slaap, ze vocht zich echt tegen de inbakerdoek. Toen ze haar tweede vaccinatie kreeg met 12 1/2 week ben ik direct gestopt met inbakeren. Wel of niet inbakeren lijkt geen verschil te maken. Sinds een maand slaapt ze overdag dus heel onrustig: elk kwartier begint ze te huilen. Ze doet erg wild met haar handjes en voetjes en ‘kruipt’ steeds naar het hoofdeinde van de wieg, waardoor ze weer wakker wordt met haar hoofd tegen de spijltjes. Slaapzak/goed toedekken en de Puckababy helpen hier niet bij. Als ze wakker wordt, jengelt ze niet maar huilt ze echt - echter wel met haar ogen dicht. Ik laat haar dus gewoon liggen en geef haar telkens als ze begint te huilen de speen, waardoor het weer een kwartiertje stil is. Ik houd er niet van mijn baby te huilen, daarvan raakt ze echt overstuur, soms tot kokhalzen en hoesten aan toe. Zo heeft ze eigenlijk overdag niet langer dan een half uur achter elkaar echt diepe slaap. Sommige dagen gaat het beter dan de andere. ‘S nachts slaapt ze eigenlijk super: rond 19:30 gaat ze naar bed, om 23:00 krijgt ze nog een droomvoeding en dan kunnen we haar wakker wegleggen en slaapt ze door tot een uur of 7:00 ‘s ochtends. Ik heb een duidelijk ritueel: zodra ze begint te gapen, neem ik haar mee naar boven, zing ik een slaapliedje en leg ik haar in haar wiegje. Dan zet ik een slaapmobieltje aan en wacht ik bij haar tot ze rustig is of slaapt. Ik heb ook een Puckababy Mini slaapzak, maar omdat ze daar nog veel bewegingsruimte in heeft slaapt ze alsnog onrustig. Inbakeren wil ik niet meer aan beginnen nu we dat twee weken niet meer doen. Het zou een sprongetje kunnen zijn, maar het lijkt me niet dat die een maand duurt ? iemand met ervaring en/of tips? Bedankt! </p>