Baby 15 weken

Hi iedereen!

Mijn zoontje is bijna 15 weken, +/- 6,6 kg
Hij krijgt 4 flessen op een dag, 3 van 200 ml en de laatste voor de nacht 240 ml. Hij krijgt ze op redelijk vaste tijden en slaapt door, dus dat is allemaal prima.
Alleen voor z’n laatste voeding (tussen 22:00 en 23:00) moet ik hem altijd wakker maken en hij drinkt dan niet normaal.
Heel wild doen met z’n beentjes en armpjes, slaat z’n fles er regelmatig uit, maar begint vervolgens te huilen omdat -ie niet genoeg heeft gehad, verslikt zich zo nu en dan, terwijl de overige flessen prima gaan.
Iemand tips?
 
Niet wakker maken. Hij komt misschien later in de nacht wat irritant is, maar dat is dan wel een tijd die bij hem past. Ik heb mijn kleintjes nooit wakker gemaakt voor voeding.
succes!
 
Hoelaat is de 1e fles? Vanaf dan 4 uur ertussen. Ik zat toen op ongeveer 7, 11, 3, 7 uur. En dan na de fles van 7 uur naar bed. Af en toe tussendoor wakker maar dan was speentje voldoende.
 
En inderdaad niet wakker maken. 
 
Mijn dochter van toen 10 weken moesten we ook wakker maken. Dot hebben we heel snel niet meer gedaan. Want ze dronk of niet of sliep gewoon verder. Sindsdien sliep ze goed door en kwam dan soms sochtends wat vroeger. Maar het zij zo. Ik heb haar gewicht toen in de gaten gehouden ze kwam alleen maar aan en viel niet af. Dus prima zo.
 
Groetjes
 
Wij maakte onze dochter ook elke keer wakker. Wij zagen echter dat ze smorgens zeer tevreden was en niet huilerig en niet echt honger leek te hebben! Vanaf dat moment fles van 22/23u eraf gehaald en in de fles van 19/20u wat rijstebloem voor extra verzadiging! 
 
Volg je gevoel, dat is t belangrijkste!! Succes! 
 
Terug
Bovenaan