Baby 16 weken huilt opeens elk uur!!!

<p>Helppppp , Wie o wie kan dit verklaren onze dochter van 16 weken huilt elk uur even zodra we haar speen geven is zij weer stil!</p><p>Herkent iemand dit ? Tips ?</p><p>Het is enorm vermoeiend want elke keer duurt het voor mezelf ongeveer 30 minuten voordat ik weer slaap!!</p><p>Ze heeft dit vaker een periode gehad maar was zo blij dat dat over was.</p><p>Waar komt dit door??</p>

Misschien slaapregressie? Volgens mij is dat rond de 4 maanden. Weet het niet zeker, zou het eens opzoeken. Dit in combinatie met sprong 4?? 

Hmmm dat ken ik helemaal niet kL-E zal dat straks eens even opzoeken wat dat precies is. Haha!

BenB dan zou je toch denken dat ze echt wakker zou worden en geen genoegen neemt met haar speen?

Nou jeetje ik denk dat wij hier dubbel en dwars in zitten in combi met het leuke sprongetje !
Het lijkt wel dat mijn meisje heel gevoelig is voor al die sprongetjes en dingen hoor om mij heen hoor ik zoveel kindjes die nergens last van hebben.
Hoe kan dat toch ?

Dat kan, dat jouw meisje daar gevoelig voor is. De ene baby heeft daar meer last van dan de ander! Sprongetjes zijn hier ook altijd goed te merken!

Terug
Bovenaan