<p>Hoi iedereen!</p><p>Ik ben op zoek naar inzichten en tips omtrent mijn kleine van onderhand 17 weken oud. Sinds vorige week wilt hij namelijk niet meer goed doorslapen. De slaapjes overdag gaan prima en zijn soms zelfs best flink, maar vanaf de avond is het een en al huilen als hij uberhaupt naar bed moet waardoor we vaak tot half 10 bezig zijn met hem in slaap te krijgen.</p><p>als hij dan eenmaal slaapt ‘moeten’ we hem nog wakker maken voor een late voeding maar dat vind hij natuurlijk echt niet leuk. De reden dat we dit doen is omdat het voorheen wel werkte en daardoor tot ongeveer 6 uur bleef slapen.</p><p>na de late fles valt hij wel weer gauw in slaap maar wordt nu ineens weer wakker om 4 uur en soms ook om half 2. We geven hem dan vaak even een speentje maar begint ineens met brullen waardoor we hem dan toch een flesje geven omdat ie honger schijnt te hebben.</p><p>nu vroeg ik me af of ons schema wel goed werkt nog voor hem. Het is nu ongeveer:</p><p>7:00 180ml daarna slapen - soms wel 2 uur</p><p>11:00 180 ml en daarna weer slaapje van 1 of 2 uur</p><p>15:00 180ml klein slaapje</p><p>18:30 180ml en echt niet in slaap willen komen daarna of na 1 uur wakker</p><p>23:00 180ml</p><p>sinds 2 weken gaat hij naar de opvang dus dan klopt dat schema niet meer overdag ?</p><p>hoop dat iemand inzicht heeft in hoe dit kan en of het allemaal ok is! Dank je wel!</p>