<p><span style="font-size: 17px;">Hoi!</span></p><p> </p><p><span style="font-size: 17px;">Mijn dochter is nu 3,5 maand en heeft nog nooit s nachts in haar eigen bedje geslapen. Na 19.00/20.00 gaat ze niet meer in haar bedje slapen en huilt ze alleen maar, rustig een uur als ik het toe laat. </span> <br /><br /><span style="font-size: 17px;">Overdag slaapt ze prima in haar bed, ik leg haar neer, heel soms jammert ze nog wat maar gaat dan gewoon slapen. De dutjes duren soms 3 kwartier en soms 2 uur. Meestal later op de dag maar 3 kwartier. Maar als ik haar dus in de avond nog in bed wil leggen is het drama. Ze gaat daarom maar met mij naar bed ergens tussen 9 en 10 en valt dan alleen in slaap aan de borst, nadat ze meestal heel druk heeft lopen trappelen en druk heeft gedaan.</span><br /><span style="font-size: 17px;">Ik kan dan ook nauwelijks los komen van haar want dat merkt ze direct. Ik lig dus een groot deel van de nacht heel ongemakkelijk op m'n zij en word 10 keer wakker door haar.</span> <br /><br /><span style="font-size: 17px;">In de ochtend kan ik dan rond 8 weg sneaken en dan slaapt ze gerust nog tot 10 of 11 uur.</span> <br /><br /><span style="font-size: 17px;">Heeft iemand tips in hoe ik haar gewoon in haar eigen bedje kan laten slapen? Of iemand die dit ook had maar waarbij het over ging? Mijn rug en bekken kunnen er inmiddels nauwelijks meer tegen en mijn vriend slaapt al maanden op zolder.</span><!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/clipdata/clipdata_bodytext_210819_172507_112.sdocx--></p><p>Alvast bedankt!</p>