Baby 17 weken drinkt te weinig

<p>Mijn zoontje is 17 weken en het drinken gaat zeer slecht. Hij drinkt met veel moeite 100cc in 1 keer en dan wordt hij onrustig: duwt de speen weg met zijn hand en tong en als ik doordring begint hij ook te huilen. Ik snap het niet meer. Ik kijk er gewoon tegen op om hem te voeden omdat het mij zo frustreert. Dit gaat nou al een paar dagen zo en weet gewoon niet wat ik moet doen. Hij komt ook maar 5 keer per 24 uur. Als ik hem eerder een fles geef gaat hij maar Max 50 drinken en slaat hij weer een heel voedinsmoment over. CB is op de hoogte en vind het geen probleem zolang hij plast en alert is en op de 500ml per dag zit. Ik lees dan verhalen dat andere baby’s 5x180 drinken of 4x210 dan denk ik echt waar gaat het toch mis bij ons. </p>
 
Die van mij heeft zelden meer dan 120 gedronken, alleen vlak voor een groeispurt even wat meer, daarna juist weer minder. Ze heeft soms voor ze groeit een klein beetje babyvet. Maar zit aan de onderkant van de gwichtscurve. Maar ze dronk wel vaker dan 5 x. Inmiddels 20 maanden, nog steeds mager maar ontwikkeld verder normaal.
Zit het het misschien in de (schoon)familie?
 
Terug
Bovenaan