Baby 2 maanden heeft pijn bij hoesten

Hallo allemaal,

Mijn zoon van 2 maanden heeft pijn als hij hoest, ga ervanuit dat zijn keel dan pijn doet. Hij hoest nu sinds vrijdag 3 dagen dus vandaag. Nu heb ik een beetje zitten rondneuzen op internet en kom overal tegen dat ik de huisarts moet bellen omdat hij hoest. Moet ik mij zorgen maken of niet? Ik moet wachten tot morgen totdat ik de huisarts kan bellen. Heeft iemand van jullie dit ook gehad en ben benieuwd wat de huisarts toen zei.

?

Misschien met thymsiroop beginnen?
Heb ooit met baby onder de drie maanden met koorts huiartsenpost gebeld, die zeiden alleen maar dat onder de 40 graden ze zich geen zorgen maken. Toch staat het internet er vol mee dat je dan moet bellen.
Drinkt de baby wel goed? Is de baby net zo alert als normaal?

Bij twijfel mag je altijd de huisartsenpost bellen hè! Die denken dan gewoon even met je mee. Niks zo vervelend als in de stress blijven zitten. Waar merk je aan dat je baby pijn heeft? 

Hij drinkt heel goed en is nog steeds wel alert zoals normaal daar maak ik me gelukkig geen zorgen om alleen dat hoesten baart me zorgen.
Ik merk dat hij pijn heeft als hij hoest aan dat die gaat huilen tijdens het hoesten en dat die hoest er moeilijk uit komt omdat hij m probeert op te houden 

Terug
Bovenaan