Baby 2 maanden overdag niet in eigen bed willen slape

<p>Een aantal weken geleden heb ik ook een topic hierover geopend en toen is het een paar x goed gegaan, maar mijn zoontje is inmiddels 2 maanden en wil overdag nog steeds niet in zijn eigen bed slapen. Hij wil alleen bij mij op de borst slapen, maar dat betekent dat ik overdag niets doe dan op de bank liggen. Ik heb een draagdoek gekocht, maar dat werkt niet. Omdat ik over 4 weken weer ga werken en hij dan op het kinderdagverblijf ook in bed zal moeten gaan slapen en ik het bankhangen wel zat begin te worden, ben ik benieuwd of iemand nog tips heeft. Kinderwagen en box lukt ook niet. Ik ben nu aan het porberen om hem max 7 minuten te laten huilen, dan troosten, weer weglopen en weer een paar minuten laten huilen, maar hij raakt zo overstuur (krijsen, verslikken etc) dat dit niet goed voelt. Maar wat kan ik dan wel doen?? Heeft iemand nog tips? </p>

Geef je borstvoeding? Zoja wat bij mij hielp was hem liggend op mijn bed voeden. Hij viel dan in slaap en ik kon hem dan rustig loskoppelen en weglopen. Hij sliep dan lekker verder en ik kon mijn ding doen. 

Ik geef geen borstvoeding, maar dat ga ik wel is proberen. Omdat je hoort dat je hem niet slapend ik bed moet moet leggen, maar juist wakker, doe ik dat niet. Maar ik kan daar wel is mee gaan beginnen en misschien dar hij vanzelf dan ook wakker in slaap gaat vallen

Terug
Bovenaan