<p>Hallo allemaal,</p><p>Allereerst ben ik me er van bewust dat het slaapritme van een baby van 2 maanden niet perfect hoeft te zijn en er nog van alles kan veranderen. Ik zit toch met het volgende en vraag me af of iemand mij kan adviseren of ervaring heeft met hetzelfde.</p><p>Onze dochter is nu 10 weken en slaapt de nacht goed door (afkloppen) ze gaat om 21:00 uur naar bed en wordt dan tussen 4-6 uur weer wakker. <br />Het probleem, nou ja als je het überhaupt een probleem kunt noemen, is dat ze rond 17:00 uur wakker wordt en daarna tot 21:00 niet slaapt. Hooguit een kwartier of een half uur. Tussendoor krijgt ze een fles soms twee flessen. Ze is dan ook best vaak op Schoot. Ze wil wel echt aandacht van ons. Als het dan bijna 21:00 uur is merken we dat ze slaap krijgt en brengen we haar naar bed en dan slaapt ze ook.</p><p>We hebben geprobeerd om rond 19:00 of 20:00 uur al naar haar kamer te gaan, maar ze slaapt echt niet voor 21:00 uur. Lijkt wel alsof ze een wekker heeft die aangeeft dat het bedtijd is
</p><p>Wat doen wij hier verkeerd? Doen we iets verkeerd? Want wakker van 5 tot 9 is 4 uur best lang voor baby van 10 weken. Dit is nu twee weken zo. Eerst sliep ze niet voor 22:00 uur??</p><p>ik hoor graag jullie mening!</p>