Baby 2 mnd vol met slijm. Ruis bij ademhaling longonsteking?

Help me aub!

Mijn kindje is verkouden en zit vol met slijm. Heb al 4 dagen een uitje naast zijn bed. Na zijn flesje komt er veel melk terug met slijm.

Je hoort een geruis als hij ademt. De HA zegt dat hij gewoon verkouden is en zolang hij blijft drinken geen koorts heeft en groeit er niets aan de hand is. Ik maak me toch zorgen dat hij geen longonsteking kan hebben.

Hebben jullie advies voor mij?
 
Morgen weer huisarts bellen en  je zorgen uiten
Zeggen dat je langs wilt komen om longen
Te beluisteren en je gerust te stellen
Leg het matrasje aan hoofdeinde wat hoger dmv
Klein kussentje onder het matras  helpt misschien voor snachts 
 
Kan dit ook reflux zijn? Mijn kindje klonk ook zo! En bleek reflux te hebben. Door het hoofdeinde van het matrasje te verhogen en lang rechtop houden na het voeden heeft geholpen! Als het heel ernstig was deden we een beetje johannesbroodpitmeel door de melk. 

Succes!!
 
Hoi Wispeltje,
Ik voel je je dan machteloos he!
Je mag echt je moederinstinkt volgen, ook al is deze gebasseerd op angst. Gewoon de huisarts bellen en je kindje na laten kijken.
Wat ze hierboven ook schreven, een paar handdoeken onder het matrasje zodat hij niet plat ligt..
Ik zou neusspray halen en vanm otrivin een mond uitzuiger halen bij de etos. Zo kun je zijn ademweg enigzins vrijmaken.
Klinkt gek maar smeer luuf onder zijn voeten. sokken eroverheen en lekker laten intrekken, werkt echt super!
Het is echt een rot gehoor dat snot in het strottenhoofd, maar dit lost zich uiteindelijk zelf weer op.
Dit is wat je ertegen kunt doen en zorgen dat hij inderdaad genoeg volle luiers produceerd.
Beterschap!
Groet, Lee
 
Terug
Bovenaan