Baby 2 weken heeft constant honger (flesvoeding)

<p>Hey, mijn baby van 2 weken heeft elke anderhalf a 2 uur opnieuw honger. Ze woog bij geboorte al 3900 gram en is nu zeker al wel meer dan 4kg. Gister zij de dame van consultatie bureau dat ik van 90ml naar 120ml mocht gaan maar ze wilt nogsteeds al zowat elke 2 uur weer! Is dit normaal? Hoe kan ze zo ontzettend veel honger hebben? </p>

Hoi!
Bij mij zelfde verhaal, maar dan met borstvoeding. Mijn zoontje is nu 4 weken en wil nog steeds om de 2 uur drinken.

Een aantal dagen geleden heb ik een topic geplaatst. Onderwerp: borstvoeding uitstellen. Ik heb goede tips gekregen. Kijk daar even naar. Succes!

Was bij mijn zoontje ook al het geval. We zijn daarom na 2 weken overgestapt op forte (voeding voor hongerige baby’s), wij merkten na 2 dagen al meteen verschil. Hij is inmiddels 14 weken en gebruikt het nog steeds.  Hij is nu soms nog wat hongerig, maar we zitten al aan de max qua voeding, dus we doen er op het advies van het CB nu steeds wat extra water bij in zijn flesje en afwachten tot hij aan de hapjes kan gaan beginnen haha

Hoi.
Heeft ze echt honger of is het bijvoorbeeld zuigbehoefte? Heb je al geprobeerd een speen te geven op die momenten? 
Kan ook gewoon een hongerige baby zijn en dan zou je voeding voor hongerige baby's kunnen proberen. 
Maar zou wel eerst uitsluiten of het echt honger is. En geen andere Oorzaak heeft. Heeft ze veel krampen of misschien last van maagzuur dat omhoog komt? Daarom gaan ze ook vaak extra drinken om de pijn te verdrinken. 
Succes

Ik sluit me aan bij Rbvh. Weet je zeker dat het honger is? 
Mijn baby kan ook altijd drinken maar huilt ook als hij zuigbehoefte heeft of krampjes. Dan is een speentje of een pink geven voldoende.

Terug
Bovenaan