Hallo allemaal, ik hoop hier wat ervaringsdeskundigen te treffen. Onze zoon is 25 november geboren en al snel bleek dat zijn drinktechniek dusdanig slecht is, dat we moesten worden opgenomen in het ziekenhuis. Hij reguleert zijn zuig/slik/ademhaling slecht, waardoor hij (volgens het ziekenhuis) zo vermoeid raakt dat hij zijn flessen niet op krijgt. Met behulp van een sonde kreeg hij zijn flessen aangevuld, maar nu hij boven zijn geboortegewicht zit, voeden we op basis van minimale intake. Hij mag een deel van zijn flessen laten staan, maar als hij onder een bepaalde hoeveelheid per dag komt, krijgt hij aangevuld met de sonde.
We krijgen hulp van logopedie en fysiotherapie, maar ik vind dat onze kleine man nauwelijks vooruitgaat. Hij is wel verbeterd met drinken, maar lijkt sinds gister weer achteruit te gaan. Drinktechniek is weer super slordig en hij drinkt ongeveer 30ml per fles. Hij krijgt wel honger, maar drinkt vervolgens alsnog niet meer/beter (vaak slechter als hij gefrustreerd is). Ik begin wanhopig te worden en het vertrouwen in de aanpak te verliezen.
Zijn hier toevallig ervaringsdeskundigen? Ik overweeg inmiddels om voor een second opinion naar een ander ziekenhuis te gaan, maar welk ziekenhuis is echt heel goed met deze problematiek?
We krijgen hulp van logopedie en fysiotherapie, maar ik vind dat onze kleine man nauwelijks vooruitgaat. Hij is wel verbeterd met drinken, maar lijkt sinds gister weer achteruit te gaan. Drinktechniek is weer super slordig en hij drinkt ongeveer 30ml per fles. Hij krijgt wel honger, maar drinkt vervolgens alsnog niet meer/beter (vaak slechter als hij gefrustreerd is). Ik begin wanhopig te worden en het vertrouwen in de aanpak te verliezen.
Zijn hier toevallig ervaringsdeskundigen? Ik overweeg inmiddels om voor een second opinion naar een ander ziekenhuis te gaan, maar welk ziekenhuis is echt heel goed met deze problematiek?