Baby 2 weken scheeuwd longen uit lijf tijdens poepen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Zoals de titel al zegt schreeuwt onze zoon van 2 weken zn longen uit zn lijf als hij moet poepen.</p><p>Hij krijgt flesvoeding hero comfort 1. Poept 1 a 2x per dag. De ontlasting is vrij zacht, soms tegen waterig aan maar af en toe wel een keuteltje.</p><p>Zoals het er uit ziet lijkt het ons nirts bijzonders. Het ziet er niet anders uit dan onze andere zoon had. Het doet hem alleen enorm veel pijn. Het is gewoon zo zielig. Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Liefs!</p>

Nee hij oversteekt niet. Het begint met huilen dan echt krijsen. Net zolang hij zo hard krijst dat er geen geluid meer uit komt en ondertussen poept ie. Soms zie je hem persen (meestal als ie bijna klaar is) maar vooral als ie begint komt het er meer uit door het huilen dan dat ie echt aan het persen is zeg maar

Ga langs de huisarts en vraag om lactulose of forlax om beter te poepen. Keutels mogen baby’s niet hebben, dan is de poep te hard

Ik begrijp niet zo goed dat mensen meteen weer Osteopaat roepen. Wat @mamaaatje ook zegt, ga even met hem langs de huisarts

Ga naar de huisarts alsjeblieft! En ga niet begingen met sla olie.  Die darmpjes zijn nog zo kwetsbaar en niet instaat om alles te verwerken. 
Ik snap wel dat mensen adviseren om naar  een osteopaat te gaan. Dit zou mijn volgende  stap zijn. Een huisarts gaat t symptoom oplossen waarschijnlijk en kijkt niet wat de oorzaak is. Een osteopaat zal verder kijken dan de symptomen.

Maar t lijkt mij verstandig om ook naar de huisarts te gaan mocht er wel degelijk iets aan de hand zijn kan die je doorsturen en een osteopaat niet. 

Heel veel succes 

Terug
Bovenaan