Baby 2 weken voeding snachts

Hoi allemaal,
Mijn zoontje Bruce is nu 2 weken oud. En hij doet het super goed!
Alleen ben ik een beetje onzeker over zijn voeding snachts. De kraamzorg zei dat hij als hij zijn laatste voeding om half 12 krijgt hij wellicht doorslaapt tot half 6.
Dat is nog niet gelukt, hij komt zelf om half 3 weer. Daarna slaapt hij wel langer door tot half 8. Terwijl hij om half 9 weer zou moeten drinken. Daar zit een uur tussen. Beetje te kort voor 2 voedingen van 100cc. Iemand tips?
 
2 weken is nog veel te jong voor een schema. Vind het ook raar dat de kraamverzorging dit aanraad. Het is waar dat kv babies sneller doorslapen, maar ze hebben vooral zo jong nog een voedingsnachts nodig. Mijn jongste is nu 10 weken oud en begint nu de nacht te skippen. Kwam eerst elke keer rond 4.00 uur.
 
 
Hoi,
Eens met de vorige schrijfster. Beter voeden op verzoek. Dus als je kleintje honger krijgt, flesje geven. Dan zit je ook niet met het overbruggen van tijd.
 
Hoi hoi, 
mijn dochter is nu 3 weken en die komt ook altijd nog rond half 3 in de nacht. Volgens mij slapen ze na een paar weken vaak pas door? Of zelfs maanden. 
Mag ik vragen hoe veel voeding jij geef of geef je borstvoeding? Lieke krijg in de avond 110cc en vroeg me af of dat niet een beetje veel was. Ze is nu denk ik ongeveer 4 kilo.
groetjes
 
Ik zou gewoon een fles geven wanneer je zoontje er om vraagt, 2 weken is te vroeg om aan een schema te houden. En wat betreft doorslapen doen ze echt niet zo klein of je moet geluk hebben
 
 
 
Beetje gek idd.
ons meisje is nu bijna 4 maanden en heeft borstvoeding, maar meld zich elke nacht netjes rond 3 uur hoor?
ach het zijn allemaal richtlijnen lekker voorbij laten gaan en kijken wat jou baby nodig heeft. 
 
Veel geluk
 
Mijn baby is bijna 6 maanden en geef ik nog steeds op verzoek. Soms wil hij na 3 of 4 uur drinken. Als ik het uistel dan blijft hij huilen. Heel hard! En 's nachts met een beetje geluk na 5 uur. Elke nacht is het wel raak. Helaas. Ik hoop dat als hij met de pot mee eet dat het over is. Het hangt echt van het kindje af. Het is echt super vermoeiend maar slaap de 7/8 uur in stukjes. Op die manier hou ik het enigszins vol. 
 
Terug
Bovenaan