Baby 20 weken onder de rode bultjes

<p>Iemand anders ook last ervan dat je baby onder de rode vlekjes/bultjes zit.</p><p>mijn dochter is 20 weken en ben vanmorgen maar de dokter geweest. Het zijn geen waterpokken iig. Iemand ervaring ?</p>
 
Kan van alles zijn. Warmte bultjes of allergische reactie op antibiotica, dit heeft mijn zoontje keer gehad. 5de of 6de ziekte. Als de huisarts maar bevestigd heeft dat het geen hersenvliesontsteking is. Sterkte!!
 
Kan inderdaad warmte uitslag zijn. Heeft de dokter er verder niks over gezegd? En heeft je dochter verder nergens last van?
Mijn dochter heeft vorige week 6e ziekte gehad, maar dat begint met hoge koorts.
 
Kan inderdaad warmte uitslag zijn. Heeft de dokter er verder niks over gezegd? En heeft je dochter verder nergens last van?
Mijn dochter heeft vorige week 6e ziekte gehad, maar dat begint met hoge koorts.
 
Gaat de kleine na de opvang? Zo ja kan ook daarvan komen of een allergie van iets nieuwe parfum of waspoeder... 
 
Ons dochtertje had dat ook en dat was bij haar warmte uitslag. Ze is nu bijna 2 en heeft het nu met dit warme weer nog weleens..
 
Dokter heeft idd bevestigd dat het geen hersenvliesontsteking. Gelukkig kan je de bultjes wegdrukken. 
Verder is ze gewoon hartstikke vrolijk. Maar het ziet er zo zielig iit
 
Terug
Bovenaan