Baby (20 weken) uitslag

<p>Beste leden,</p><p class="MsoNormal">De een na laatste keer toen ik bij de kinderarts was op het consultatiebureau, is mij verteld dat ik pas met fruit en groente hapjes moet beginnen als mijn dochter (van 20 weken), 6 maanden oud is. De reden hiervan is omdat ik sinds baby af aan eczeem heb. Nu heeft mijn dochter sinds een paar weken last van zeer droge huid, ik ben hiervoor naar de huisarts geweest, van hem heb ik een dikke crème gekregen. Nu heeft mijn dochtertje ook veel jeuk aan haar armen, buikje en benen. Ik ben daarom gaan googelen of het door de voeding komt die ik binnen krijg. Ik had gelezen dat haar uitslag misschien door lactose kan komen die ik binnen krijg, daarom wil ik eigenlijk lactose vrij gaan eten/drinken. Maar gisteren las ik juist dat het goed is om zuivelproducten binnen te krijgen.</p><p class="MsoNormal"> </p><p class="MsoNormal">Ik las het volgende op internet: “<span style="background: white;">Al eerder was bekend dat de omega-3 vetzuren een beschermend effect hebben op de kinderen. Daarnaast hebben vacceenzuur en rumenzuur ook een beschermend effect tegen eczeem. Deze laatste 2 zuren komen voor in allerdaagse </span><span style="color: windowtext; background: white; text-decoration: none; text-underline: none;">zuivelproducten</span><span style="background: white;"><span style="font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; orphans: 2; text-align: start; widows: 2; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial; float: none; word-spacing: 0px;">.</span>”</span></p><p class="MsoNormal"><span style="background: white;">BRON: https://www.optimalegezondheid.com/borstvoeding-houdt-eczeem-tegen/</span></p><p class="MsoNormal"><span style="background: white;"> </span></p><p class="MsoNormal"><span style="background: white;">De laatste keer dat ik bij de consultatiebureau was had ik een vervanger van mijn kinderarts gesproken. Hij gaf aan dat ik juist moet be