Baby 22 weken weigert fles en kreist bij aanbieden ervan

<p>Iemand ervaring met baby die de fles weigert en begint te kreisen ? Wat waren bij jullie de symptomen. Ze plast ook minder. </p><p>Vanmiddag bij de dokter geweest en die zagen alsnog een vrolijke baby ( volgends zegge dokter ) en was er niets aan de hand zolang ze nog huilt ( met tranen ) en niet alleen maar slaapt </p>

Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat je kleine misschien last heeft van de warmte. 
In deze hitte is het wel belangrijk als ze goed drinken. Hou de uitdrogingverschijnselen in de gaten. En blijf het aanbieden, misschien dat de baby later wel wil drinken. Voor de rest zou ik het niet weten. Misschien dat andere meer ideeën hebben? 

Misschien helpt het voor nu even om het met een lepel geven zo creeer je iig niet dat ze straks helemaal niet wilt maar krijgt ze toch wat binnen bij ons heeft dit wel wat geholpen.

Ja daar is naar gekeken. Ik heb even de oei ik groei app gedownload. & volgens de app heeft ze over 4 dagen een sprong. Miss wat eerder???

Toevallig een nieuwe speen op de fles? Daar reageert onze dochter namelijk altijd op. Dan weigert ze ook en moet ze even wennen. 

Terug
Bovenaan