Baby 2mnd wel of niet wakker maken voor 23 uur fles

<p>Hallo,</p><p>ons zoontje is bijna 2 mnd oud en krijgt 5 a 6 flessen op een dag. Vaak slaapt hij s avonds niet of doet hij hazenslaapjes in de kinderwagen. Hij wordt dat uit zichzelf wakker voor de fles van 22/23 uur. Dan slaapt hij daarna ik zijn bed tot ongeveer 5 a 6 uur. </p><p>We hebben hem ook al een paar keer na de fles van 19/20 uur in bed gelegd en dan slaapt hij wel maar wordt hij niet wakker voor de late fles. Gisteravond hebben we hem om 23:30 wakker gemaakt en heeft hij bijna de hele fles leeggedronken. Alleen toen kwam hij vannacht om 3:30 al!! Speentje oid hielp niet, hij wilde echt de fles en deze heeft hij ook leeggedronken. Als we hem niet wakker hadden gemaakt was hij vast ook rond deze tijd gekomen en had ie een fles over geslagen. </p><p>Hij kan dus makkelijk een heel aantal uur slapen / zonder voeding, alleen elke keer als we hem wakker maken komt hij veel eerder.. </p><p>is dit herkenbaar en hebben jullie tips?</p><p>alvast bedankt!</p>

Ik heb m’n dochter een tijdje wel wakker gemaakt voor de laatste fles maar ze kwam elke x dan rond 4/5 uur en met speentje erin kon ik het dan wel rekken tot 6 uir ofzo dit vond ik echt een rot tijd zeker toen ik weer moest werken ik heb haar daarom niet meer wakker gemaakt en dan kwam ze zelf rond 1 uur en sliep ze door tot 7 dit vond ik fijner ik ging liever om 1 uur een half uur me bed uit en verder slapen dan om 4/5 uur 15 x eruit voor de speen. Je haalt ze ook eigenlijk uit hun diepe slaap om 23:00 en ze komen vanzelf wel als ze honger hebben. 

Hoi,
misschieb de late fles eerder geven? Wij geven deze rond 22:00 uur en ze slaapt dan tot 6 uur of soms later ( komt ook weleens eerder). Onze dochter is 9 weken.

Ons zoontje is ook 2 maanden. Herkenbaar wat je schrijft. Hier helpt het om zijn dekentje/lakentje van hem af te halen. Hij wordt dan vanzelf langzaam wakker en drinkt een stuk beter dan dat ik hem ineens uit zijn bedje pak. 

Terug
Bovenaan