Baby 3,5 maand ineens heel vroeg wakker

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik weet het even niet meer. Mijn kindje is 16 weken en sinds een week ineens vroeg wakker (rond 05.00uur). Hij sliep voorheen altijd tot 07.00/07.15uur. Het nadeel is dat ik hem niet meer in slaap krijg daarna. Honger heeft hij niet, maar hij huilt wel en is gewoon klaarwakker (is heel druk aan het bewegen). Is dit onderdeel van het beruchte 4 maanden sprongetje? En gaat dit weer over, want eerlijk gezegd breekt het mij wel op omdat hij om 23.00uur nog zijn laatste fles krijgt. Eer dat ik zelf dan in bed lig en slaap is het half 12/12uur. </p>

Heey! Ik herken het mijn dochter is nu 21 weken. En heeft dat ook.. sinds ongeveer 15 weken terwijl eerst sliep ze tot 8. Herken het dus... maar moet zeggen het word langzaam weer iets beter. Maar ik denk inderdaad dat het het sprongetje zou kunnen zijn. Of de tandjes bij mijn dochter... als ze rond 6 wakker wordt neem ik haar mee leg ik haar zo veilig mogelijk tussen ons in en dan slapen we samen meestal wel nog een dik uurtje.. want wat jij zegt het breekt op.. dat slaap gebrek

Oke, dan wachten we het maar af. Ik merk dat ik inmiddels wel op mijn tandvlees loop. Hij wil ook niet meer slapen als hij wakker is.... ik hoop maar dat het met het sprongetje te maken heeft en dat het over enkele weken over is :(

Mijn dochter van 12 weken is ziek geweest van de week en word nu ook opeens elke nacht wakker voor een fles terwijl ze met drie weken door sliep!
Vraag mij ook af of dit bij het beter worden hoort !

Terug
Bovenaan