Baby 3,5 maand lange slaapjes

<p>Hoi,</p><p>ik vraag me af hoeveel jullie kinderen slapen en hoe lang overdag. Mijn zoon slaapt soms wel 2 uur achter elkaar overdag. Het is niet altijd zo dat hij dan lang wakker is (1,5-2 uur max). Slaapt hij teveel? Moet ik hem bijv na een uur wakker maken? Ik lees veel over slaapjes van 45 min, dat is hier eerder uitzondering..</p>

Heeeerlijk laten slapen!
Ik zou willen dat mijn dochter elk slaapje zolang deed haha!
Geniet ervan zou ik zeggen en slapen is op deze leeftijd nooit genoeg !

Zo zie je maar weer dat iedereen onzeker is over zijn of haar eigen situatie.
Mijn zoon is ook 3.5 maand en slaapt overdag helemaal niet. In de nacht doet hij het perfect. 
Sliep hij maar twee uur haha!

Heerlijk toch zo’n slaapkoppie! Hier ook echt een slaapkopje!
Overdag slaapt hij van 8.30/9.00-11.00 uur. Van 12.30/13.00- 15.00 uur en van 17.00- 17.45/18.00 ( heel soms zelfs tot 18.30). 
Vervolgens slaapt hij de nacht van 19.00/19.30 - 7.00/7.30 uur.
De wakkertijd is hier ook 1,5 uur ongeveer. Mijn zoontje is nu 18,5 week.
Dus niet onzeker worden, maar juist blij zijn! Je kindje heeft die slaap gewoon hard nodig! 

Jazeker, die fases zijn hier ook aanwezig! Zo rond de 3 maanden hier n rampfase gehad, haha! Heeft 2 weken geduurd. Maar nu slaapt hij weer top! Inslapen os hier ook een tijd drama geweest, maar dat gaat de laatste weken echt heel erg goed. Sinds die 2 dramaweken is het inslapen ook echt stukken beter. Soms heeft hij nog weleens zijn nukken hoor. Hier helpt het vaak om hem even 5 minuutjes (meestal nog niet eens 5) te laten huilen. Hij heeft dat dan echt nodig om in slaap te komen. Heeft bij mij lang geduurd voordat ik dat kon hoor. 

Terug
Bovenaan