Baby 3,5 maand vindt bad en douche stom

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ons zoontje is 3.5 maanden en vindt het badje echt extreem stom (hard huilen de hele tijd). Douchen vindt hij iets beter, maar huilt ook veel tijdens het douchen.</p><p>Zijn er ouders op het forum die tips of ervaring hebben hiermee?</p><p>Groetjes Linda</p>
 
Hier vindt ze het badje heel leuk. Maar als het water maar ietsje te warm is naar haar smaak dan zit ze echt te huilen. (en nee niet gevaarlijk warm natuurlijk)
Kan het zijn dat hij het water te warm vindt bijvoorbeeld?
Wij zetten hier altijd de verwarming/straalkacheltje aan zodat ze verder niet koud wordt. 
Gaat hij in bad met een badzitje of ondersteun je hem met je pols. Hier ligt ze in een zitje dan kan ze zelf bewegen zoals ze wil. (ze is nu 9 weken) 
Wij hebben nu ook een drijvend hangmatje. Dat vind ze ook wel erg lekker.
Denk dat het wel echt uitproberen is wat hij fijn vindt. 
 
Mijn dochter vond t ook verschikkelijk. Tot ze ging kruipen waste ik haar s’ochtends en s’avonds met een washand en in het weekend een keer snel mee douchen om dr gaar te wassen (geboren met veel haar dus ja dat miest). Mij is in het ziekenhuis gezegd dat een ‘gezicht en billenwasje’ dagelijks en dan een of twee keer in de week bad/douche ook beter is voor de huid. Ter geruststelling ze is nu 1,5 en een waterrat!
 
Terug
Bovenaan