Baby 3,5 maand, voeding!

<p>Hoi, ik heb een vraag! Ons meisje van 3,5 maand krijg ik savonds rond 20:30 bijna niet wakker voor de laatste fles! Ze kreeg voorheen 5x 180cc kan ik al overgaan op 4 flessen of is ze hier te jong voor? Wat denken jullie? En hoe is jullie dag kwa voedingen? </p>
 
Hoi! Ons meisje is bijna drie maanden en geef borstvoeding. Wij hadden ook vijf voedingen, tijden heel wisselend maar sinds vier dagen vier voedingen, heb het idee dat ze ook langer drinkt, maar ik weet natuurlijk niet hoeveel ze binnen krijgt. Je hebt hier denk ik niet zo heel veel aan, maar dacht deel het toch ivm dat rond de drie maanden het op verzoek voeden dus bij mij ook naar vier is gegaan. 
 
Hoi Gebruiker! Hier hadden wij hetzelfde verhaal. Hebben toch echt geprobeerd die 5e fles te laten vallen en dat is direct prima gegaan .. mijn advies zou zijn, gewoon proberen. Wie weet slaapt ze lekker gelijk door en zo niet, weet je dat ook weer. Succes!
 
Wij zijn met 3 maand voor onze jongen van 5x 180 over gegaan naar 4x 210. 
Wat goed is om te weten dat hij met 3 maand al 7 kilo was en 64 cm.
Dit was in overleg met cb, de arts daar gaf aan voor onze jongen 4x 180 niet genoeg zou zijn
 
Terug
Bovenaan